Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Ice 2x White Widow | 110W T-neon klerenkast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x Ice 2x White Widow | 110W T-neon klerenkast

Nou Mafferd...

Omdat jij ons zo hebt laten genieten van jouw verslagje, hier wat foto's!

1334254501698.jpg1334254517688.jpg

Die rechter nog steeds erg klein, verwacht nog wel dat die mee kan draaien omdat ik die aanzienlijk verhoogd heb dus die moet het net wel gaan halen!
    Ben sinds ze op 12/12 staan begonnen met een halve dosering groei voeding, om dit langzamerhand op te bouwen naar 5ml per liter water.

Wanneer zal ik trouwens de bloeilampen erin draaien? Pas als er zichtbare bloei is of nu al?
    Last edited by joostmeij; 12 April 2012, 20:31.

Comment

Zodra je de eerste zichtbare bloei hebt dacht ik. Lees anders het topic van Vadertje, loopt iets op je voor en werkt ook met de Tneon 55w dus is voor jou een mooi voorbeeld om te volgen: daar gaat 't ook erg lekker
      Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Even een kleine update:

Vandaag is de 3de dag 12/12. Ze zijn flink gegroeid sinds de klok om is. Ook herstellen ze goed van het toppen, kijk maar!

1334333786202.jpg1334333796803.jpg

En hier nog wat...

1334333734943.jpg1334333745106.jpg1334333835010.jpg

Nou dat was m weer

Comment

gaat lekker! mooi groen en gedrongen bouw! kun je goed zien dat je onder blauw licht hebt gegroeid.

gr

Comment

Jow, ik las je vraag in mijn kweekverslag maar precieze hoeveelheden kun je niet echt noemen. gewoon rustig net zoveel toevoegen tot je bij de gewenste waarde bent.

Maar als je op grond kweekt hoef je niet echt af te zuren. de grond stabiliseert de ph toch wel..

Comment

Even weer een kleine update

Vandaag is dag 5 op 12/12...Ik hoop snel tekens van voorbloei te zien.. Er begint trouwens nu ook een aardige geur te komen

Zo staan ze er nu bij: ben inmiddels gestopt met Rootbastic, en ben zoals eerder vermeld begonnen met de basisvoeding, waarvan ik nu iets meer dan de helft van een normale dosering geef (3,5ml/1L, max dosis 5ml/1L).

1334487327938.jpg1334487333849.jpg1334487341771.jpg1334487351107.jpg1334488454994.jpg

Wanneer is eigenlijk de beste tijd om het scrognet te plaatsen?

Groeten

Comment

Op 15-20cm hoogte, kan in principe al vanaf ontkiemen, en dan simpelweg wat erboven groeit vast gaan binden! Wanneer maakt dus niet uit, als je maar zorgt dat je 'm gaat gebruiken
                Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Oke, vind zelf namelijk dat de groeispurt erg meevalt (tot nu toe), wie weet wat er nog komen gaat!

We wachten af!

Comment

Yo Joost

Ze zien er mooi uit man!

Bij mij was de eerste voorbloei al na dag 10 onder 12/12 te zien. Normaal is het rond de 20 dagen (als ik het goed heb begrepen). Ik zou het netje zo laat mogelijk plaatsen. Het beperkt je toegang tot de plantjes behoorlijk.

Comment

Begin nu erg te merken dat de grote bladeren bovenaan het stammetje het licht belemmeren van de topjes die daaronder groeien, kan ik deze grote bladeren helemaal afknippen? Of moet ik ze laten zitten?

Comment

Hey,

Het gaat goed in de kast, ze genieten volop van 12 uur zon en 12 uur slaap. Er is alleen iets waarvan ik me een beetje zorgen maak
                        Op onderstaande foto zie je een rolmaat, 20cm uitgerold dus, op de hoogte waar het scrognet moet komen. De planten zelf zijn nog steeds maar 9-10cm hoog, niet hoog dus! Wordt het misschien tijd om de lamp iets hoger te hangen, dat de planten iets strekken?

Ik vroeg me dus af word het niet tijd dat ik het scrognet ga plaatsen maar dan lager? Aangezien de planten morgen al een week op 12/12 staan? De boel moet toch aan het net gebonden zijn voordat toppen beginnen te vormen?
                        1334602087998.jpg

Verder nog wat pics
                        1334602119672.jpg1334602125515.jpg1334602141507.jpg

Hopelijk kan iemand me ff een antwoord geven

Last edited by joostmeij; 16 April 2012, 21:06.

Comment

Yo Joost
                          Ik kan alleen maar uit eigen ervaring spreken. Maar dit was de situatie toen ik het net plaatste. 2 dagen 12/12scrogOverzicht.jpg
                          Het eerste teken van bloei! 10 dagen op 12/12 overzicht.jpg Je ziet dat ze behoorlijk gegroeid zijn in die 6 dagen

Dus.... wat je moet doen: geen idee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door griesmeel View Post
                            Yo Joost
                            Ik kan alleen maar uit eigen ervaring spreken. Maar dit was de situatie toen ik het net plaatste. 2 dagen 12/12[ATTACH=CONFIG]117130[/ATTACH]
                            Het eerste teken van bloei! 10 dagen op 12/12 [ATTACH=CONFIG]117131[/ATTACH] Je ziet dat ze behoorlijk gegroeid zijn in die 6 dagen

Dus.... wat je moet doen: geen idee

Hoe hoog hangt jou net dan? Heb je hem op een speciale hoogte gehangen of gewoon boven de planten toen je ze 12/12 zette?

Comment

Dan hang je 'm op 15cm als je je daar prettiger bij voelt, die groei komt wel precies zoals griesmeel laat zien, gaat ineens heel hard in een week, 2 weken. Na 4-5 weken (dacht ik, pin me der niet op vast) 12/12 is meeste groei er wel uit, tot die tijd kun je gewoon lekker blijven binden en vastzetten. Komt wel goed man, ziet er allemaal keurig uit! Niet bewust gaan stretchen iig! Je zult zien dat ze zometeen 'opeens' tegen je lamp aan beginnen te groeien en je elke dag de lamp wat hoger moet gaan hangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ikdus View Post
                                Dan hang je 'm op 15cm als je je daar prettiger bij voelt, die groei komt wel precies zoals griesmeel laat zien, gaat ineens heel hard in een week, 2 weken. Na 4-5 weken (dacht ik, pin me der niet op vast) 12/12 is meeste groei er wel uit, tot die tijd kun je gewoon lekker blijven binden en vastzetten. Komt wel goed man, ziet er allemaal keurig uit! Niet bewust gaan stretchen iig! Je zult zien dat ze zometeen 'opeens' tegen je lamp aan beginnen te groeien en je elke dag de lamp wat hoger moet gaan hangen.
                                idem

Comment

Bezig...
                                X